Ge mig sommar, ge mig värme

Jag vill ha sommar och sol, är trött på detta kalla trista Sverige så jag skulle kunna göra vad som helst för att komma till värmen just nu, men det är väl lättare sagt än gjort.En utlandssemester känns som ett måste för min del iaf, om inte nu så i sommar. Den svenska sommaren har ju trots allt ändå inte så mycket att erbjuda då det var en väldigt dålig sommar i fjol, och bättre kommer den väl antagligen inte till att bli denna sommaren, men jag håller iaf tummarna för det och hoppas på det bästa. Eller vad säger ni, ska ni på någon utlandssemester i år?

Här kommer lite bilder sen förra semestern, sunny beach 07.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

ja jag hoppas det blir bra:) va fin den sista bilden är!! så bruna!

2008-04-08 @ 18:56:42
URL: http://nathalieelina.blogg.se
Postat av: Nathalie

ja nu har jag skickat dom :)

2008-04-08 @ 19:01:42
URL: http://nathalieelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0