Måndag

Tänkte börja med att berätta lite om helgens händelser. I fredags åkte jag till Ystad med Marry, Milla och Hanna för att gå ut o äta o så, sen efter de stack vi hem till Milla och tog det lugnt. I lördags tillbringade jag hela eftermiddagen i stallet sen bar det vidare till Lillis för lite partay och sedan byck.Igår fyllde min mormor år så då var vi ute och åt sen blev de mys med Tobbe på kvällen. En mycket trevlig helg :)

I morse var det bara till att gå upp när klockan ringde 05.00 och bege sig till skolan. Det var faktikst inte så jobbigt som de brukar då jag hade den fria klippningen att se fram emot. Vilket var väldigt kul, det kommer lite bilder sen på resultatet. Jag är dock inte riktigt klar då jag inte färgat den ännu, men vi har en gång till på oss.

Hoppas att ni har haft en bra helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0