JUL!

Hoppas att ni har haft en jätte bra jul! Själv firade jag jul här hemma med familj och släkt. Men julkänslan var va den? Aja, med hjälp av lite glöggmys och julmat och julklappar och framförallt mys med familj och släkt blev det lite bättre men jag har inte direkt haft ngn julkänsla överhuvudtaget detta året. Julen är inte lika speciell som den var när man va liten, då man alltid var lika förväntansfull vad som gömde sig under granen. Men jag är väldigt nöjd med alla mina julklappar. Det kunde inte bli bättre.
Nu ligger jag här i sängen och bara softar efter ett riktigt härligt spinningpass...



Massa klappar

Sigge spenderade julafton med att sova på mitt rum, det var nog lugnast så, dock bara tills det blev singstartime :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0