Dålig uppdatering

Japp, det får man väl säga. Det var ju ett tag sedan jag blogga. Känns som att mitt liv är väldigt fullspäckat just nu. Jobb, jobb och jobb är det som gäller men det är kul och jag trivs bra på salongen där jag för det mesta är fullt sysselsatt utav färgningar och klippningar och omringad av en massa trevliga männinskor (för det mesta). Det är bara till att ringa och boka tid ;) På fredag firar salongen 20 år vilket innebär mingel kvällen lång. www.haarstudion.se Här kan ni kolla in lite om hur det ser ut  osv på salongen där jag befinner mig. Nu ska jag fortsätta mitt tv tittande sen blir det sängen som gäller eftersom att jag ska upp tidigt imorgon.
Men, först vill jag säga tack till dig Emma som gav mig ett litet pris i sin blogg och även för att du är en underbar vän!

Ha de så bra alla, så hörs vi snart igen!


Kommentarer
Postat av: Emma

Aw, vad roligt att se att du uppdatera din blogg! =) Det var så lite så med priset- du förtjänar det mer än väl!

Jätte roligt att höra att du trivs så bra på jobbet=)=)



Många pussar och kramar!

2008-07-09 @ 22:25:56
URL: http://emmaasilverberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0