Liten uppdatering!

Ja det är kanske inte helt fel.. Det var ju ett tag sen, som vanligt ;)
I onsdags skrev jag det teoretiska gesällprovet vilket gick strålande :) Nu återstår "bara" det praktiska..
Idag blev det en ganska kort dag i skolan sen träffade jag min underbara vän Erica för en fika o massa prat..
Imorgon är det salongen som gäller, hoppas på massa klippningar o färgningar, det är så kul :)  Vet iaf att Louise och Elias kommer på besök för en liten förändring. :)
Ha en fortsatt bra kväll allihopa!

www.haarstudion.se Här kan ni ta en titt på salongen jag befinner mig på! Ett helt underbart gäng..




Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul att du uppdaterat bloggen och det gick bra på provet- grattis gumman!! jag har hållt tummarna för dig!!

Vi måste ses snart, jag saknar dig sååå!!



Puss och kram

2009-01-22 @ 22:34:04
URL: http://emmaasilverberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0